吹水18

ADVERTISEMENT


匿名

  


@使用者 几时要带我们去木瓜园?

@lim9999
1828阅读
22回复 倒序

ADVERTISEMENT


火仔 Lv.16 2#

银牌长老 | Credits 46639   
IG 的尺度越來越大了

還有很多葡萄乾妹喜歡post

使用者 Lv.20 3#

开国长老 | Credits 175063   
木瓜苹果都喜欢。

匿名 4#

引用: 火仔 发表于 7-5-2026 12:14 PM
IG 的尺度越來越大了

還有很多葡萄乾妹喜歡post

正能量!看了精神满满!好过在正经看一个两个哀嚎!
Follow Us

aquamax Lv.16 5#

银牌长老 | Credits 44668   
好人一生平安
终于像18了

robotcop Lv.8 6#

金牌会员 | Credits 2224   
仲记得以前去KUCHAI LAMA扎马来木瓜,RM50扎整晚。送两粒葡萄。

匿名 7#

引用: robotcop 发表于 7-5-2026 12:23 PM
仲记得以前去KUCHAI LAMA扎马来木瓜,RM50扎整晚。送两粒葡萄。

还有吗?

ADVERTISEMENT


tornado Lv.17 8#

金牌长老 | Credits 52608   
引用: robotcop 发表于 7-5-2026 12:23 PM
仲记得以前去KUCHAI LAMA扎马来木瓜,RM50扎整晚。送两粒葡萄。

葡萄没有骚味吗?


robotcop Lv.8 9#

金牌会员 | Credits 2224   

等我去SURVEY下,写个REPORT俾你

robotcop Lv.8 10#

金牌会员 | Credits 2224   
引用: tornado 发表于 7-5-2026 12:30 PM
葡萄没有骚味吗?

好多口水味,不过我自带湿纸巾,抹干净才吃

火仔 Lv.16 11#

银牌长老 | Credits 46639   
引用: robotcop 发表于 7-5-2026 12:34 PM
好多口水味,不过我自带湿纸巾,抹干净才吃

fakename.png


小心瀨野

robotcop Lv.8 12#

金牌会员 | Credits 2224   

如果赖咗野,就唔会系里度吹水啦

火仔 Lv.16 13#

银牌长老 | Credits 46639   
引用: robotcop 发表于 7-5-2026 12:46 PM
如果赖咗野,就唔会系里度吹水啦

古晶瀨咗都可以係餐廳同豆豆吹水咯

匿名 14#

引用: robotcop 发表于 7-5-2026 12:23 PM
仲记得以前去KUCHAI LAMA扎马来木瓜,RM50扎整晚。送两粒葡萄。

什么年代哦?

robotcop Lv.8 15#

金牌会员 | Credits 2224   
引用: 火仔 发表于 7-5-2026 12:47 PM
古晶瀨咗都可以係餐廳同豆豆吹水咯

兄弟,你睇太多周星驰的戏

ADVERTISEMENT


robotcop Lv.8 16#

金牌会员 | Credits 2224   
引用: 匿名者 发表于 7-5-2026 12:48 PM
什么年代哦?

2000-2018

匿名 17#

引用: robotcop 发表于 7-5-2026 12:34 PM
好多口水味,不过我自带湿纸巾,抹干净才吃

倒色酒下去消毒也可以!

匿名 18#

引用: 使用者 发表于 7-5-2026 12:15 PM
木瓜苹果都喜欢。

你的泰国游有包括采木瓜的吗?

robotcop Lv.8 19#

金牌会员 | Credits 2224   
记得个时,有个马来波霸,佢一打开件衫,哗。。。。粒木瓜仲大个我粒头,没关系,木瓜仲充满青筋。。。。翻晒胃!

lim9999 Lv.20 20#

开国长老 | Credits 287234   
引用: robotcop 发表于 7-5-2026 12:23 PM
仲记得以前去KUCHAI LAMA扎马来木瓜,RM50扎整晚。送两粒葡萄。

又下大雨了不懂那边会不会又淹水
12下一页